Turvapassikoulutus

Mikä turvapassi?

Turvapassi antaa osallistujille valmiudet yleisimpien uhkatilanteiden kohtaamiseen työpaikoilla.

Ainutlaatuinen koulutuskokonaisuus koostuu teoriaopetuksesta ja käytännön harjoitteista. Koulutus on helposti omaksuttava ja varmasti mielenkiintoinen kaikille osallistujille. Turvapassikoulutuksen kesto on kuusi oppituntia. Turvapassikoulutus on todellinen työturvallisuuden tehokurssi!

Esimerkkitoteutus:

Hätäensiapu (2h)

Ensihoidon ammattilaisten suunnittelema tehopaketti, jossa koulutettavat oppivat henkeä pelastavan hätäensiavun. Ei turhaa lastoittamista vaan juuri se mitä tarvitaan kun odotellaan ambulanssia saapuvaksi. Sisältö koostuu teoria- ja harjoitusosuudesta joka on suunniteltu erittäin helposti omaksuttavaksi.

Alkusammutus (2h)

Koulutus täyttää pelastusalalla määritellyt laatukriteerit. Voit olla varma, että koulutuksessa saatte parhaat mahdolliset valmiudet sammuttaa alkava tulipalo. Alkusammutuskoulutusjärjestelmää ylläpitävät Suomen Pelastusalan Keskusjärjestö SPEK ja Suomen Palopäällystöliitto SPPL. Sisältö koostuu teoria- ja harjoitusosuudesta. Näin ollen koulutuksen suorittaneet voivat turvapassin lisäksi lunastaa itselleen ALKUSAMMUTUSKORTIN.

Uhkaavan henkilön kohtaaminen (2h)

Koulutus on suunniteltu lisäämään itsevarmuutta ja toimintakykyä uhkatilanteissa ja auttaa koulutettavia luomaan toimintamallit henkisen ja fyysisen väkivallan torjumiseksi. Sisältö koostu teoriaosuudesta ja käytännön esimerkkien läpikäymisestä. Koulutuksessa läpikäydään mm. seuraavia osa-alueita: Uhkatilanteen aiheuttaman pelon hallinta, uhkatasojen yksilöinti, provokaation hallinta, väkivallan uhan eteneminen, toimintamallit sanallisessa uhassa, toimintamallit fyysisessä uhassa.

Turvapassikoulutus voidaan räätälöidä tarpeisiinne!

Jotkut riskit ja uhkat ovat toimialakohtaisia. Turvapassikoulutus suunnitellaan juuri teidän tarpeisiinne sopivaksi. Ensiapu ja alkusammutus kuuluvat jokaiseen turvapassikokonaisuuteen mutta kolmas osio voidaan valita tarpeittenne mukaisesti. Valitse koulutusosiot esimerkiksi seuraavien joukosta tai kerro meille tarpeistasi, me toteutamme!

• Uhkaavan henkilön kohtaaminen
    • Toiminta rikostilanteessa
    • Evakuoinnin perusteet
    • Toimitilaturvallisuus
    • Fyysinen rajoittaminen
    • Itsepuolustuksen perusteet
    • Liukastumisonnettomuuksien ehkäiseminen
    • Tietoturvallisuuden perusteet

Ja mikä olisikaan hienompaa kuin oman yrityksenne logolla varustettu turvapassi!

Vuoden Yrittaja 18 168x22mm Siniharmaa Print

Asiakkaitamme

Amiedu-logoCMB-logoElcool-logoLahden Messut -logoLHS-logoOilon-logoPelicans-logosibeliustalo-logoSähköneliö-logoTeerenpeli-logoVierumäki-logoViking Malt -logo

Kokemuksen tuoma varmuus näkyy koulutuksessa