Järjestyksenvalvojan peruskurssi 40h

Katso avoimet kurssit ja ilmoittaudu heti!

Järjestyksenvalvojan peruskurssit

Total Koulutuspalveluilla koulutetaan turvallisuusalan osaajia! Kouluttajamme ovat kokeneita turvallisuusalan ammattilaisia, joilta löytyy lakisääteisten kouluttajalupien lisäksi aina ja poikkeuksetta oikeassa elämässä hankittua kokemusta turvallisuusalalta. Meillä et kuule vain miten asiat ovat teoriassa, tulet myös oppimaan mitä ne ovat käytännössä.

Järjestyksenvalvojan peruskurssi on edellytyksenä kun haet poliisilta hyväksyntää järjestyksenvalvojaksi.

Järjestyksenvalvojan peruskurssi on tarkoitettu kaikille 17-vuotta täyttäneille henkilöille. Kurssin hyväksytysti suoritettuaan täysi-ikäinen henkilö voi hakea järjestyksenvalvojakorttia, joka mahdollistaa työskentelyn järjestyksenvalvojana yleisötapahtumissa, ravintoloissa ja hotelleissa, matkustaja-aluksilla jne. Avoimilla kursseillamme koulutuskielenä on suomi. Järjestyksenvalvojan kurssimateriaali on suomeksi ja ruotsiksi. Järjestyksenvalvojakurssin kokeen voi suorittaa joko suomeksi tai ruotsiksi. Järjestyksenvalvojan peruskurssin voi suorittaa myös ulkomaalainen henkilö edellyttäen että hän pystyy suorittamaan järjestyksenvalvojakurssiin kuuluvan kokeen kotimaisella kielellä (Suomi tai Ruotsi). Järjestyksenvalvojan peruskurssi kestää 40 oppituntia.

Työllisty suoraan järjestyksenvalvojan peruskurssilta!

On tärkeää että saat koulutuksen lisäksi myös työkokemusta! Total Sec Oy takaa että halukkaille tarjotaan töitä vuoden kuluessa siitä kun olet suorittanut hyväksytysti järjestyksenvalvojan peruskurssin meillä. Halukkuutta kysytään viimeisenä kurssipäivänä kun olet saanut käsityksen siitä millaista järjestyksenvalvojan työ on. Edellytyksenä töiden tarjoamiselle on myös että poliisi on myöntänyt sinulle järjestyksenvalvojakortin. Takaamme lisäksi sen että tarjotuista töistä mitä vastaanotat, saat palkkaa vähintään järjestyksenvalvojan peruskurssimaksuasi vastaavan summan bruttona! Työllistymistakuu ei velvoita sinua mihinkään eikä synnytä työsopimussuhdetta. Sinun ei tarvitse vastaanottaa tarjottuja mahdollisuuksia työllistyä. Luonnollisesti Total Sec Oy ei ole, kieltäydyttyäsi tai jätettyäsi vastaamatta työtarjoukseen, velvollinen tarjoamaan sinulle enää töitä tämän takuun puitteissa. Eli siis reilu peli!

Järjestyksenvalvojan peruskurssi on mielenkiintoinen ja nopea ”ammattikoulutus” joka avaa sinulle lisää ovia elämässäsi. Järjestyksenvalvojan työtehtävät voivat olla päätoimisia tai osa-aikaisia ja mahdollisuus työskennellä erilaisissa työympäristöissä pitää mielen virkeänä. Työskentely järjestyksenvalvojana on hyvä tapa hankkia lisäansioita esim. kesäisin tai opiskeluaikana. Järjestyksenvalvojan koulutuksesta voi olla hyötyä myös työnhaussa mihin tahansa ammattiin. Työnantaja valitsee mielellään kahdesta tasavertaisesta hakijasta sen, jolla on järjestyksenvalvojakortti: Järjestyksenvalvojakortti on poliisin myöntämä ja sen voi saada ainoastaan jos poliisi katsoo hakijan olevan rehellinen ja luotettava.

Koulutusten toimitus- ja maksuehdot

Vuoden Yrittaja 18 168x22mm Siniharmaa Print

Asiakkaitamme

Amiedu-logoCMB-logoElcool-logoLahden Messut -logoLHS-logoOilon-logoPelicans-logosibeliustalo-logoSähköneliö-logoTeerenpeli-logoVierumäki-logoViking Malt -logo